Ta spletna stran hrani piškotke, da bi vam zagotovili boljšo uporabniško izkušnjo in popolno funkcionalnost te strani.

Analitične piškotke uporabljamo s storitvijo Google Analytics, samo z vašo privolitvijo. Sprejemam Zavrnitev Več informacij
Arhiv predavanj

Poslovni dan: Odličnost v poslovanju

Na odličnost v poslovanju moramo gledati kot na kulturo delovanja. Gre za strast in željo dosegati največ, kar je mogoče, v dobro kupcev in ne na škodo zaposlenih, družbe ali okolja. Poslovna odličnost pomeni tudi hoditi, padati, se zjokati, si pomagati in zbrati energijo, da na podlagi vseh preteklih izkušenj narediš tisto, za kar si odgovoren in kompetenten, na še boljši, na bolj izviren in učinkovitejši način. Za razvoj kulture odličnosti zagotovo obstaja veliko poti, prav tako obstaja veliko interpretacij odličnosti. Da bi lahko primerjali odličnost dveh organizacij se moramo kljub vsemu najprej poenotiti, kako jo razumemo in kako jo izmerimo. Pri tem pa je EFQM model odličnosti dragocen in skorajda nenadomestljiv. Je mednarodno primerljivo merilo za poenoteno vrednotenje doseženih poslovnih rezultatov ter prepoznavanje neizkoriščenih potencialov podjetja. Z njegovo uporabo organizacija iz devetih različnih zornih kotov pregleda preteklo delovanje in dosežene rezultate, pa tudi primernost delovanja glede na zastavljene poslovne cilje. Rezultati vrednotenja odličnosti se izkazujejo kot poglobljeni strokovni komentarji in priporočila za izboljšanje poslovanja ter kot številčna ocena, pri čemer ta v začetnem obdobju uporabe ni pomembna, ker našo pozornost odvrne od vsebine. Uporaba načel odličnosti, ambiciozne organizacije usmeri v sam vrh, med najboljše.

Nenad Savič