Če uporabljate to stran, se strinjate z uporabo piškotkov za analize, prilagoditev vsebine in oglasov. Spoznajte več | Zapri
Arhiv predavanj

Upravljanje s storitvami na RTV Slovenija, tudi v slovenskem jeziku

Danes brez informacijskega sistema za delo z zahtevki skoraj ne gre. Kako smo se njegove vpeljave lotili mi, kakšne so bile naše želje in kako smo se le tem približali? Na predavanju vam bomo odgovorili na ta vprašanja in predstavili vpeljavo produkta Microsoft System Center Sevice Manager z dodatki podjetja Cireson. Ti so bili potrebni, da smo lahko pokrili vse procesne aktivnosti od potrjevanja, obveščanja in na koncu še slovenskega jezika.

Boštjan Sebastjan Cernjak

RADIOTELEVIZIJA SLOVENIJA

Boštjan Cernjak je inženir z več kot 15 letnimi izkušnjami na področju informacijskih tehnologij. Začel je kot računalniški tehnik v centru za pomoč uporabnikom, kjer si je pridobil široko znanje dela v veliki organizaciji in s tem izkušnje, ki so potrebno za delo z ljudmi. Kasneje so mu te izkušnje kot inženirju in pri sodelovanju na večjih projektih prišle zelo prav. Trenutno opravlja delo sistemskega administratorja , kjer skrbi za MS aktivni imenik, MS Exchange, MS System center, MS SQL in Forefront Identity Management. Trenutno pa zaključuje projekt postavitve storitvenega centra v podjetju.  

Tomaž Čebul

Microsoft d.o.o.