Ta spletna stran hrani piškotke, da bi vam zagotovili boljšo uporabniško izkušnjo in popolno funkcionalnost te strani.

Analitične piškotke uporabljamo s storitvijo Google Analytics, samo z vašo privolitvijo. Sprejemam Zavrnitev Več informacij

četrtek, 19. november 2020

Vsebinski sklop | POSLOVNE APLIKACIJE

NT Remote POSEL | Nosilec vsebinskega sklopa: Urban Jovanovič, Micorosoft

V vsebinskem sklopu Poslovne aplikacije se bomo fokusirali na dve rešitvi, ki prinašata veliko dodano vrednost v portfelj Microsoft poslovnih aplikacij: Microsoft Power Platfrom in Dynamics 365 Customer Insigts.

Microsoft Power Platfrom je Low Code – No Code platfroma, namenjena tako profesionalnim, kot t.i. Citizen Developer uporabnikom. Zaradi rasti potreb po digitalizacij procesov in hkratnem pomanjkanju IT resursom Low Code – No Code orodja lahko predstavljajo pomemben segment strategije razvoja IT rešitev v organizacijah.

Customer Data Platform (CDP) predstavljajo nov način konsolidacije CRM podatkov. Ideja CDP platforme je, da najprej na hitrejši način kot s klasičnimi pristopi povežemo CRM podatke iz različnih virov v npr. profil kupca, tega z uporabo ML orodij obogatimo in »vstavimo« na vse točke v poslovnih procesih, kjer take – konsolidirane in obogatene informacije potrebujemo.

D365 Customer Insights predstavlja eno od novih orodij v Dynamics 365 portfelju, s katerimi organizacija uvede t.i. Digital Feedback Loop koncept. Vse »Insights« rešitve v Dynamics portfelju (Customer Service Insights, Sales Insights, Product Insights, Financial Insights) predstavljajo način, kako ML/AI tehnologije uvedemo v poslovne procese organizacije, z COTS aplikacijskimi rešitvami.

Govorci:

Vita Godec, PhD, MBA, COO, Lenis farmacevtika d.o.o., Navision User Group
Matija Zeman, CEO, Comminus
Petar Galeković, Enterprise Business Solutions Director, Span
Andrej Hočevar, CIO, Salus, Navision User Group

Povezuje:
Urban Jovanović, Microsoft Business Applications Specialist CEE MC

Pridružite se nam >> PRIJAVA

Za več informacij nam pišite na e-naslov info@ntk.si ter se nam pridružite na naših družbenih medijih Facebook, Instagram, Twitter, YouTube in LinkedIn.