Ta spletna stran hrani piškotke, da bi vam zagotovili boljšo uporabniško izkušnjo in popolno funkcionalnost te strani.

Analitične piškotke uporabljamo s storitvijo Google Analytics, samo z vašo privolitvijo. Sprejemam Zavrnitev Več informacij

Digitalizacija in okrevanje gospodarstva

Partnersko predavanje.

ECONOMIC RECOVERY AND BUILDING RESILIENCE // Anke Den Ouden, generalna direktorica, Microsoft Multi-Country There is no doubt that with recent changes, we have seen multiple years’ worth of digital transformation happen in a matter of months. Companies and businesses are searching for safe, new ways to continue critical work, and with the power of digital technology every aspect of business operation is becoming more resilient and transformed. Microsoft solutions are here to help everyone remain protected and grow the top line, develop agile operations, enable employees to collaborate remotely, accelerate data and digital platforms to improve stability and network resilience, enhance cybersecurity and strengthen financials by simplifying cost optimization. Slovenian leaders who took bold steps in digital transformation – who responded to the pandemic, recovered and reimagined their business – now are role models for further adopters, and they are an inspiration for managers are learning, growing and becoming stronger. They also have a unique opportunity to help their customers make the most out of these challenging times. DIGITALNI PREBOJ ZA MODERNO SLOVENIJO //Mark Boris Andrijanič, minister za digitalno preobrazbo NOVE GONILNE SILE DIGITALIZACIJE // Ula Kepežinskaite Duric, vodja prodaje javnemu sektorju, Microsoft Slovenija Veliko organizacij in podjetij se je zavestno odločilo izvajati konkretne aktivnosti za digitalno transformacijo. Vendar imamo veliko takih, kjer transformacija se dogaja nedeklarativno, vendar ima silovit vpliv na spremembe v organizaciji. V času novih izzivov so se navezala nova partnerstva, s pomočjo neformalnih digitalnih evangelistov v organizaciji so se spremenili načini dela oz delovni procesi in celo nove storitve s pomočjo modernih orodij, pristopov, ki do sedaj še niso bili odkriti. KAJ IMAJO SKUPNEGA MILKSHAKE, PRODAJA AVTOMOBILOV IN DIGITALIZACIJA // Blaž Strle, COO, BE-terna group Digitalna transformacija – najbolj »prežvečena« tema zadnjih dveh let. Če ni drugega odgovora na postavljeno vprašanje, je odgovor vedno digitalizacija. Zakaj je več kot 70 % digitalnih transformacij neuspešnih in kaj imata skupnega pri tem milkshake in nakup avtomobila? Odgovor je pravzaprav zelo enostaven, treba je zastaviti le pravo vprašanje. Ampak kaj je sploh vprašanje? AVTOMATIZACIJA POSLOVNIH PROCESOV V PRAKSI // Marko Jovanović, Head of Account Development, Comtrade // Aleš Leskošek, Executive Director, CTSI Slovenia // Sašo Pašič, Vodja oddelka za upravljanje in digitalizacijo poslovnih procesov, Skupina Triglav Večina svetovnih analitičnih hiš izpostavlja avtomatizacijo procesov kot enega glavnih trendov naslednjih let na poti digitalne transformacije. Izzive na tej poti uspešno rešuje Microsoft s svojimi orodji Power Automate in RPA. V okviru predavanj bomo predstavili rešitev, dobre prakse in uspešno uvedbo avtomatizacije s pomočjo software robotov v večje slovensko podjetje. Svoj vidik bo podala tudi stranka, ki se je podala na pot transformacije od izbire  potencialnega primera do uvedbe v prakso. Z DIGITALIZACIJO IZ PAPIRJA V PRAKSO // Andrej Hudoklin, Chief Operating Officer at ADD d.o.o. Če se je kar nekaj let le govorilo o terminih, kot so »digitalizacija«, »digitalna transformacija«, »Industrija 4.0« in podobno, pa v zadnjem letu v ADD-ju opažajo silovito povečanje aktivnosti podjetij na tem področju. Mala in srednje velika podjetja so k digitalizaciji ali prisilile razmere ali pa spodbude s strani države (razpis P4D, vavčerji za digitalno strategijo idr.), večja podjetja pa so v okviru strategij začela bolj intenzivno tudi izvajati konkretne aktivnosti za digitalno transformacijo, saj je to nujen pogoj za obstanek in konkurenčno prednost v mednarodnem, visokokonkurenčnem okolju.

Anke Den Ouden

Microsoft Corporation

As the General Manager of a region comprising from 24 countries in CEE and Central Asia (Multi-country for short), Anke den Ouden is responsible for running all facets of the business. She has a 200+ people organization across all subsidiaries. Anke has a proven executive management record of accomplishment and over 20 years of experience driving sales growth and business transformation in the technology industry. Prior to becoming General Manager, Anke was Senior Director CDS (Consumer Device Sales) in Russia, responsible for growing the consumer device sales organization in times of political and economic crisis. She drove the optimization of the partner ecosystem and developed new business areas around IoT, DAAS and industry solutions within Retail customers. Previously, she held different management roles inside Microsoft covering different segments like Director of the OEM CEE HQ department or driving the Small & Medium Customer Sales & Partner Team in the Polish subsidiary. Before joining Microsoft, Anke worked for 7 years in Mars in the Procurement and Marketing department. Anke is part of the leadership team of Microsoft Central and Eastern Europe and is the Executive sponsor and developer of the CDS MACH organization (trainee program) in CEE. She earned a BA degree at the European Secretarial Academy in Marketing, Economics, Administration, languages.

Ula Kepežinskaite Duric

Microsoft d.o.o.

Ula Kepežinskaite Duric received the title of Master of Science at the Faculty of Economy at the University of Vilnius, Lithuania, in 2002. For more than 20 years, she has been working in various IT companies as sales executive for business development and sales of complex IT solutions and services in the region. Since 2017 @ Microsoft she has been driving sales and business development of the public sector in Slovenia and Croatia, with the goal to empower public sector employees and transform public sector services for citizens with the help of Microsoft technology and cooperation with the Microsoft partner ecosystem.

Ostala predavanja

Nove veščine in učenje

POSEL PD

Sašo Pašič

Zavarovalnica Triglav d.d.

Sašo Pašič deluje na področju digitalizacije in optimizacije procesov. V podjetju Zavarovalnica Triglav, d.d., kjer je tudi pričel svojo kariero, trenutno vodi oddelek za upravljanje in digitalizacijo poslovnih procesov, katerega glavni cilji so upravljanje procesov z osredotočenostjo na iskanju priložnosti za digitalno transformacijo, optimizacijo in avtomatizacijo procesov ter zagotavljanje vitkosti in enotnosti teh. Predvsem ga veselijo novi izzivi in tehnologije, ki bi omogočale celovito zasledovati poslanstvo njegovega dela. Verjame, da je na poti digitalne transformacije potrebno upoštevati vse njene glavne stebre, predvsem pa sta za uspešno in celovito uporabo implementiranih tehnologij ključna dva - kultura in ljudje.

Andrej Hudoklin

ADD d.o.o.

Andrej Hudoklin is a Chief Operating Officer at ADD d.o.o. with over 20 years of experience in data & analytics area, with successful projects in 25+ countries, various industries and is a go-to person to help companies on their path to become a data-driven company.

Blaž Strle

BE-terna d.o.o.

Aleš Leskošek

Comtrade d.o.o.

Marko Jovanovic

Comtrade System Integration

Marko Jovanović se že nekaj let ukvarja z razvijanjem podjetij v IT industriji in svetovanjem na področju digitalne transformacije. V podjetju Comtrade vodi skupino za razvoj poslovanja (Account Development) in koordinira projekte za izgradnjo sodobnih analitičnih platform v Azure, implementacijo programskih robotov v različnih panogah ter posodobitev infrastrukture in selitev v oblak. V prejšnjem obdobju je delal za enega najhitreje rastočih zagonskih podjetij na Danskem. Svojo kariero pa je začel v podjetju, ki je eno zadnjih samorogov v evropskem IT svetu. Sam verjame, da na današnjo tehnologijo ne bi smeli gledati skozi IT projekte, ampak skozi njen potencial, da spremeni in izboljša poslovni model ter način, kako organizacije pomagajo svojim strankam in uporabnikom. V tem smislu digitalna preobrazba nima alternative, ampak se postavlja vprašanje, kdo bo proaktivno postavil nove standarde in kdo se bo moral reaktivno prilagoditi.

Mark Boris Andrijanič

Služba vlade za digitalno preobrazbo

Mark Boris Andrijanič je diplomiral z odliko na Pravni fakulteti v Ljubljani, na Univerzi v Oxfordu pa je pridobil naziv Master of Public Policy (MPP). Od aprila 2021 vodi Strateški svet za digitalizacijo pri Vladi Republike Slovenije. Med leti 2016 in 2021 je bil zaposlen pri tehnološkemu podjetju Uber, kjer je bil direktor za korporativne zadeve v Srednji in Vzhodni Evropi. Pred tem je bil raziskovalec na Martensovem centru za evropske študije v Bruslju, kjer se je ukvarjal z evropskimi digitalnimi in ekonomskimi politikami. Še prej je svetoval vladi Sierre Leone na področju gospodarskih reform. V Sloveniji je soustanovil in vodil vrsto nevladnih organizacij za promocijo aktivnega državljanstva in podjetništva, vključno z Mrežo idej. Še vedno vodi Oxbridge klub Slovenije, ki povezuje Slovence, ki so študirali v Oxfordu in Cambridgeu. Od leta 2017 je David Rockefeller Fellow pri Trilateralni komisiji in Millennium Fellow pri Atlantskem svetu. V letu 2021 je postal član Rotary kluba Ljubljana. Kot govorec je sodeloval na številnih mednarodnih konferencah o novih tehnologijah v Evropi in ZDA.