Ta spletna stran hrani piškotke, da bi vam zagotovili boljšo uporabniško izkušnjo in popolno funkcionalnost te strani.

Analitične piškotke uporabljamo s storitvijo Google Analytics, samo z vašo privolitvijo. Sprejemam Zavrnitev Več informacij

Nove veščine in učenje

Predavanje je v angleškem jeziku.

SODELAVCI SE NE POČUTIJO POVEZANI. KAJ IMA TO OPRAVITI Z VEŠČINAMI? // Petra Wagner, svetovalka za sodobne načine dela, CEE HUB Microsoft Podatki kažejo, da se skoraj 2/3 ljudi pri delu na daljavo počuti manj povezane s sodelavci in podjetjem, kar vpliva na pripadnost ekipi, projektu, podjetju. Hkrati delo na daljavo terja vse več digitalnih orodij, s čimer se konteksta dela ne spremeni, lahko pa nova orodja zmanjšujejo produktivnost in povzročajo frustracije. Ključno je torej, da pri vpeljavi sprememb sodelavcem zagotovimo čas in jim damo možnost, da dvignejo svoje kompetence in nivo digitalne pismenosti, saj bodo samo tako bolj učinkoviti, predvsem pa bolj zadovoljni in pripadni podjetju; tudi, kadar bo delo potekalo na daljavo. KAKO RAZVITI IN VZDRŽEVATI KULTURO UČENJA IN RAZVOJA V PODJETJU // Franja Ridzi, direktor in svetovalec podjetja Amitas d.o.o., ustanovitelj kadrovske rešitve FledgeWorks V času pandemije in izzivov, ki jih je le-ta prinesla, je postalo kristalno jasno, da je nenehno učenje zaposlenih nepogrešljivo za uspeh podjetja. Podjetja morajo svoje ljudi pripraviti na prihodnost, ki pa je pravzaprav že tu. Potrebne so nove veščine za nove načine dela in za zagotavljanje odpornosti na spremembe. Veliko podjetij se sooča z velikimi in naraščajočimi primanjkljaji kompetenc. Nekaj podjetij pristopa k razvoju le-teh na bolj integriran in agilen način ter potihoma pridobivajo prednost pred tekmeci. ORGANIZACIJSKA KULTURA V SKUPINI TRIGLAV // Mateja Geržina, izvršna direktorica področja za ravnanje z zaposlenimi, Skupina Triglav V Skupini Triglav z osredotočenostjo na stranko dinamično razvijamo nove načine poslovanja, ki so temelj našega odgovornega dolgoročnega razvoja, ter hkrati poslujemo dobičkonosno in varno. Da lahko sledimo tej začrtani smeri, uveljavljamo prenovljeno organizacijsko kulturo ter vse bolj gibko in sodelovalno organizacijsko strukturo, ki omogoča izvajanje odzivnih, enostavnih in učinkovitih storitev zunanjim in notranjim strankam. Za prenovljene in optimizirane procese Skupine so ključnega pomena zavzeti sodelavci, ki imajo primerne kompetence in digitalno usposobljenost. Skupina uporablja najsodobnejše prakse na vseh področjih delovanja. Na tej poti kontinuirano spreminja sisteme in načine komuniciranja, vzpostavlja okolje za vključevanje sodelavcev v mešane delovne time, spodbuja razvoj in prenos znanja. Verjame v opolnomočenje sodelavcev, ki lahko sprejemajo odločitve, so samoodgovorni ter inovativno razmišljajo s podajanjem predlogov in idej. INNOVATION - TRANSFORMATION - DIGITIZATION // Jure Jesenovec, Director of Admiral Dynamics Slovenia Spremljanje prodajnih priložnosti in napovedovanje prodaje se je od pandemije močno spremenilo. Širina informacij, ki so v pomoč prodaji je danes večja in običajno nestrukturirana. Kar je bilo še ne dolgo nazaj dovolj je potrebno prilagoditi novi realnosti. Predstavili bomo nekaj primerov iz prakse in zastavili iztočnice, kako se soočiti s podobnimi izzivi v prihodnje. UPORABA POWER PLATFORME ZA DIGITALIZACIJO PROCESA INŠPEKCIJSKEGA NADZORA NA TERENU // Danijela Magaš, B2 IT // Alenka Fritz Kolbe, Vodja OE Ljubljana, Inšpektorat RS za delo // Ula Kepežniskaite Duric, Vodja prodaje javnemu sektorju, Microsoft Slovenija Inšpektorat RS za delo (IRSD) ima po novem dodatna pooblastila za nadzor nad izvajanjem Zakona o nalezljivih boleznih (ZNB). Inšpektorji vnašajo podatke na terenu neposredno z orodjem Teams v aplikacijo ZNB-IRSD, ki je izgrajena s pomočjo orodja Power Apps. Aplikacija je povezana z bazo AJPES, kar omogoča prikaz osnovnih podatkov posameznega poslovnega subjekta. Podatki se zbirajo v bazi, ki je osnova za nadaljnjo samodejno analitično obdelavo. Izgrajena so pregledna poročila v obliki dashboardov v okolju Power BI, ki se samodejno osvežijo vsako noč. Tako so ves čas na voljo ažurni podatki, pripravljeni na nadaljnjo obravnavo.

Petra Wagner

Microsoft d.o.o.

Petra Wagner prenaša svoje izkušnje z delom na daljavo in vodenjem in sooblikovanje uspešnih prodajnih ekip na različna področja tako v poslovnem svetu kot na ostatlih področjih. V Microsoftu deluje v mednarodnem okolju in je tudi članica upravnega odbora sekcije mladih pri Združenju Manager. Svoje delo in kariero posveča udejanjanju digitalne transformacije v poslovnem okolju, saj je prepričana, da digitalna transformacija in sodobnimi načini hibridnega dela zahtevajo nove digitalne kompetence, prenovljene procese dela in sodobnejše načine vodenja, s katerimi lahko gradimo in vzdržujemo visoko zmogljive time. Kot sociologinja je prepričana, da je potrebno ljudi opolnomočiti za hibridne načine dela, ne samo z ustreznimi orodji in tehnologijo, ampak jim ob tem omogočiti ustrezna znanja in kompetence, sicer se bomo soočali z nepovezanimi ekipami, delno motiviranimi posamezniki ter porastom izgorelosti.

Ula Kepežinskaite Duric

Microsoft d.o.o.

Ula Kepežinskaite Duric received the title of Master of Science at the Faculty of Economy at the University of Vilnius, Lithuania, in 2002. For more than 20 years, she has been working in various IT companies as sales executive for business development and sales of complex IT solutions and services in the region. Since 2017 @ Microsoft she has been driving sales and business development of the public sector in Slovenia and Croatia, with the goal to empower public sector employees and transform public sector services for citizens with the help of Microsoft technology and cooperation with the Microsoft partner ecosystem.

Ostala predavanja

Digitalizacija in okrevanje gospodarstva

POSEL PD

Jure Jesenovec

Admiral Dynamics d.o.o.

Principal consultant, successful change leader and IT entrepreneur, with 15 years of experience in designing high-adoption driven CRM strategies, implementing CRM solutions (sales & marketing automation, ticketing) and enterprise integrations. I'm always keeping up with new technology trends and combining extensive technical knowledge with in-depth understanding of business needs in manufacturing and service-oriented industries.

Franja Ridzi

Amitas doo

Franja Ridzi, direktor in svetovalec podjetja Amitas d.o.o., ustanovitelj kadrovske rešitve FledgeWorks. Že od leta 2004 pomaga podjetjem k uspehu z vzpostavitvijo učinkovitih digitaliziranih procesov.

Danijela Magaš

B2 IT d.o.o.

Predavateljica in svetovalka za M365 okolje Microsoft Office Master | Microsoft Service Adoption Specialist Danijela ima več kot 6 let izkušenj z delom na B2 IT. Svojo kariero je začela kot trenerka za Microsoft Office. Ima certifikat Microsoft Office Master in je za poslovne uporabnike opravila več kot 1.000 ur usposabljanj. Odgovorna je bila tudi za zaposlovanje novih asistentov in njihovo mentorstvo. Pred dvema letoma se je pridružila razvojni skupini B2 IT za M365 okolje in je odgovorna za uspešno vpeljavo in izrabo Teams ter ostalih M365 orodij v slovenskih organizacijah. Je tudi avtorica spletnega tečaja Teams, scenaristka video materialov M365 in avtorica različnih priročnikov. Je certificirana specialistka MSAS. (Microsoft Service Adoption Specialist). V zadnjem času pa sodeluje vedno več tudi na razvoju rešitev po meri v Power platformi (Power Apps in Power Automate) in strankam pomaga digitalizirati njihove interne procese.

Mateja Geržina

Zavarovalnica Triglav

Alenka Fritz Kolbe

Inšpektorat Republike Slovenije za delo

Alenka je pravnica, zaposlena kot inšpektorica za delo na Inšpektoratu Republike Slovenije za delo. Že 4 leta se kot vodja Območne enote Ljubljana posveča vodenju in koordiniranju dela inšpektorjev na področju delovnih razmerij in varnosti in zdravja pri delu. Njena glavna veščina je motiviranje ljudi in iskanje praktičnih rešitev za izboljšanje učinkovitosti dela na IRSD. V svojem prostem času pa se rada ukvarja s športom in preživlja prosti čas z družino.