Ta spletna stran hrani piškotke, da bi vam zagotovili boljšo uporabniško izkušnjo in popolno funkcionalnost te strani.

Analitične piškotke uporabljamo s storitvijo Google Analytics, samo z vašo privolitvijo. Sprejemam Zavrnitev Več informacij

Upravljanje s spremembami v organizaciji: Ne pozabite na končne uporabnike

Office 365 prinaša spremembo v miselnosti in uporabi (oblačnih) storitev. Ljudje po naravi niso naklonjeni spremembam, zato morajo vedeti, kaj jih čaka. Zagotavljanje uspešne uvedbe v organizacijah je zato postopen in kontroliran proces. Predstavili bomo primere dobrih praks iz terena in načine uvajanj O365 storitev v podjetja. To namreč omogoča zagotavljanje vrednosti uvedenih storitev (Adoption) in veča zadovoljstvo končnih uporabnikov. Razložili bomo zakaj je pristop v treh stopnjah s pripravo vizije (envision) , vpeljevanja zaposlenih (onboarding) in zagotavljanje vrednosti (adoption) pomemben za uspeh »projekta«, skupaj s podporniki in skupino ključnih uporabnikov (Champions), ki vsak v svojem okolju potem poskrbijo da je storitev pravilno vpeljana in sprejeta. Pokazali bomo primere priprave in načrtovanja komunikacijskega plana, prioritete poslovnih scenarijev, plana izobraževanja, merjenja uspešnosti in zagotavljanje uspešnosti po uvedeni storitvi.

Tomaz Kralj

SPAN d.o.o., Ljubljana

Tomaž je IT strokovnjak z 28+ leti izkušenj v različnih IT vlogah. 10 let je bil zaposlen tudi v Microsoftu, kjer je zadnja leta kot Cloud Adoption Specialist pomagal strankam pri uvajanju novih tehnologij in zagotavljanju vrednosti le teh. Sedaj deluje na podjetju SPAN, kjer skrbi za tehnično podporo, udeležen pa je tudi pri vseh večjih Adoption in Change Management projektih, primarno za Office 365.

Komentiranje v NTK aplikaciji je mogoče za potrjene udeležence NT konference.

iPhone Android