Ta spletna stran hrani piškotke, da bi vam zagotovili boljšo uporabniško izkušnjo in popolno funkcionalnost te strani.

Analitične piškotke uporabljamo s storitvijo Google Analytics, samo z vašo privolitvijo. Sprejemam Zavrnitev Več informacij
Arhiv predavanj

Kako uspešno prodajati IT

Pripravljamo veliko ponudb, izplen pa je slab. Naše produkte smo odlično predstavili, prodali pa nismo. Posamezne prodaje se kar vlečejo, pa ne vemo zakaj. Jasno vidimo, kako veliko bi kupec z nami pridobil, posla pa vseeno ne dobimo. Eni pravijo, da smo predragi, drugi pa da zaradi recesije nimajo denarja za investiranje. Vodstvo podjetja IT vidi le kot strošek in temu področju nameni premalo denarja. Uporabniki nam ne znajo povedati, kaj sploh rabijo. Rezultati informacijskih projektov ne izpolnjujejo pričakovanj. Na predavanju bomo iskali odgovore na te in še druge izzive. Ogledali si bomo, zakaj tradicionalni prodajni pristopi ne delujejo več in se seznanili s koncepti sodobne prodaje. Ugotavljali bomo pomen enotnega prodajnega procesa na nivoju podjetja ter njegove učinkovitosti. Predstavljene bodo pasti pri uvajanju prenovljenega prodajnega procesa v prakso in kako se jim izogniti. Ogledali si bomo tudi, kakšne so lastnosti dobrih prodajalcev in ugotovili, kje imamo IT-jevci večinoma dobre predispozicije in kje so največkrat naše rezerve. Predavanje je namenjeno direktorjem podjetij, IT managerjem, prodajnim oddelkom, vodjem informacijskih projektov, poslovnim informatikom in vsem, ki ste s prodajo kakorkoli povezani. Sicer pa praktično vsi vsak dan kaj prodajamo/kupujemo, službeno ali pa v privatnem življenju. In velikokrat se tega sploh ne zavedamo...

Aleš Planina

IPR d.o.o.

Mag. Aleš Planina (IPR d.o.o.) ima 20 let izkušenj na praktično vseh področjih informatike, organizacije poslovnih procesov in upravljanja sprememb, od tega 10 let na vodilnih delovnih mestih. Pri tem se nenehno srečuje s prodajno funkcijo. Na začetku v vlogi podpore prodajnim aktivnostim, nato kot prodajalec v IBM, kjer se je prvič srečal s sodobnim prodajnim sistemom, na vodstvenih funkcijah pa je kot »interni« prodajalec in pogajalec z zunanjimi dobavitelji dodobra spoznal odločitvene procese in pridobil veliko interdisciplinarnih znanj. Eden izmed številnih projektov, ki jih je uspešno vodil, je bil projekt prenove poslovnih procesov in vpeljave integriranega poslovno informacijskega sistema (SAP) v Ljubljanskih mlekarnah, ki velja za enega najzahtevnejših tovrstnih projektov v Sloveniji. Sedaj podjetjem pomaga reševati trženjsko-prodajne izzive: kako izdelati ustrezno strategijo vključno z izvedbenimi elementi, povečati prihodke, organizirati učinkovito prodajo, prodajati za pravo ceno, kakovostno napovedovati prodajo ter doseči usklajeno delovanje z drugimi poslovnimi področji.