Ta spletna stran hrani piškotke, da bi vam zagotovili boljšo uporabniško izkušnjo in popolno funkcionalnost te strani.

Analitične piškotke uporabljamo s storitvijo Google Analytics, samo z vašo privolitvijo. Sprejemam Zavrnitev Več informacij
Arhiv predavanj

Rešitev iz prakse: Obvladovanje projektnih vsebin z uporabo SharePoint

Projektno organiziranim podjetjem predstavlja obvladovanje dokumentacije in ostalih nestrukturiranih vsebin, ki nastajajo med izvajanjem projektov, velik izziv. Opraviti imamo z zelo različnimi tipi vsebin, ki jih ustvarjamo z različnimi programskimi orodji. Če je skrb za urejenost in hrambo tega gradiva prepuščena uporabnikom samim, postane učinkovito sodelovanje med udeleženci na projektu velik izziv. Rešitev »IntoProjects« je spletna rešitev za obvladovanje različnih tipov projektnih vsebin in enostavno povezovanje udeležencev na projektu. Zgrajena je na platformi Microsoft SharePoint. Podjetje si z njo oblikuje svoje lastne projektne predloge, ter s tem opredeli urejenost in okvirno vsebino lastnih »elektronskih« projektnih map. Glede na poslovne potrebe si podjetje lahko pripravi večje število projektnih predlog, ki poleg urejenosti gradiva omogočajo tudi izdelavo kazalnikov, povezovanje z urejevalniki posameznih vsebin, spremljanje opravil, izvajanje delovnih tokov, komunikacijo ter povezovanje z drugimi obstoječimi informacijskimi sistemi. Tako ima podjetje stalen pregled nad stanjem projektov in njihovo vsebino, kar omogoča učinkovito izvajanje projektov. »IntoProjects« je projektno informacijsko središče, kjer na enem mestu povezujemo najrazličnejše oblike vsebin (strukturiranih in nestrukturiranih) in pomeni korak naprej od klasičnih dokumentacijskih sistemov.

Andrej Dobrovoljc

INTUITO d.o.o.

mag. Andrej Dobrovoljc, MCTS Andrej Dobrovoljc v podjetju Intuito d.o.o. opravlja funkcijo produktnega vodje. Osredotoča se predvsem na iskanje priložnosti za razvoj novih produktov in skrbi za strateški marketing podjetja. Ima bogate izkušnje s prenovo poslovnih procesov, zato se na projekte vključuje tudi kot poslovni analitik. Zadnjih 10 let se ukvarja predvsem z dokumentacijski in arhivskimi sistemi, projektnim vodenjem, sistemi vodenja kakovosti, prenovo procesov ter metodami ustvarjalnega mišljenja in spodbujanja inovacij. Na Fakulteti za infomacijske študije v Novem mestu sodeluje kot zunanji sodelavec.  

Renato Rjavec

INTUITO d.o.o.

Renato Rjavec, univ. dipl. ing. rač. in inf., MCTS Renato Rjavec je glavni arhitekt rešitev v podjetju Intuito d.o.o.. Ima več kot 10 let izkušenj z razvojem spletnih informacijskih rešitev na različnih platformah. V zadnjih letih si je nabiral izkušnje v projektih uvajanja rešitev za upravljanje z vsebinami (ECM) v gospodarstvu in javni upravi doma in v tujini ter spoznal prednosti in slabosti različnih sistemov. V projektih je sodeloval v vlogah vodje projekta, analitika, svetovalca in arhitekta rešitev. Zavzeto spremlja trende na področju upravljanja z vsebinami ter vidi na tem področju še številne priložnosti. V prostem času se trenutno največ posveča družini.