Ta spletna stran hrani piškotke, da bi vam zagotovili boljšo uporabniško izkušnjo in popolno funkcionalnost te strani.

Analitične piškotke uporabljamo s storitvijo Google Analytics, samo z vašo privolitvijo. Sprejemam Zavrnitev Več informacij
Arhiv predavanj

Rešitve iz prakse: Uspešne izvedbe nadgradenj Dynamics NAV rešitev

Nadgradnja poslovnega informacijskega sistema predstavlja nove priložnosti in hkrati dodatna tveganja. Novejša verzija ERP rešitve velikokrat že z naborom standardnih funkcionalnosti ponuja številne prednosti, katerih implementacija bi pomenila rešitev velikega števila obstoječih ozkih grl v poslovnem procesu. Po drugi strani pa utegne slabo zastavljena nadgradnja povzročiti motnjo v rednem poslovanju. Naša predstavitev se bo zato osredotočila na dobre projektne prakse ob izvedbi nadgradnje, ki so med drugim pripomogle, da so bile pri nadgradnji rešitve Navision Attain 3.60 na novo verzijo MS Dynamics NAV 5.0 v podjetju Pro Plus maksimirane vse prednosti ob ustrezno obvladanih tveganjih. Posebej bomo poudarili aktivno udeležbo ključnih uporabnikov, podporo vodstva, jasno definirane uporabniške zahteve, ustrezno načrtovanje, realistična pričakovanja in ne nazadnje kompetentno in motivirano ekipo. Družba Dravske elektrarne Maribor je verjetno uporabnik Microsoft Dynamics NAV z najdaljšim stažem, saj so (takrat še Navision) uvedli že davnega leta 1993. Zadnjo med nadgradnjami so izvedli v sodelovanju s SRC ekipo v približno 3 mesecih. Predstavniki DEM in SRC vam bodo predstavili, kako so se odločali v skoraj dveh desetletjih poslovanja z rešitvijo, kako so sprejemali odločitve o širitvah, nadgradnjah in partnerjih.

Samo Fekonja

DEM d.o.o.

 

Ana Lampret

SRC d.o.o.

Ana Lampret je po končanem študiju političnih ved in ekonomije na Univerzi v Yorku v Veliki Britaniji svojo karierno pot začela leta 1999 v borzno posredniški družbi Poteza, kjer je poleg sodelovanja v trženjskem oddelku vzpostavila tudi prvo trgovanje z vrednostnimi papirji na tujih trgih. Nadaljevala je kot član prve ekipe prodajnih svetovalcev v Prvi pokojninski družbi, kjer je tudi vsebinsko vodila uvedbo prvega CRM sistema s klicnim centrom. V svet poslovnih informacijskih rešitev je vstopila leta 2003 v Adacti, kjer je bila odgovorna za prodajo poslovnih rešitev Microsoft Dynamics NAV in CRM, rešitev poslovne inteligence QlickView ter razvoj odnosov z obstoječimi naročniki. V letu 2007 se je pridružila Microsoftovi ekipi za Dynamics rešitve, od koder jo je pot pripeljala v SRC. Na SRCu je od sredine 2008 odgovorna za prodajo poslovnih rešitev, vključno z Microsoft Dynamics CRM in NAV. Konec leta 2009 je pridobila štipendijo za študij Executive MBA na poslovni šoli Cotrugli v Zagrebu, ki ga trenutno tudi obiskuje.  

Mateja Zorman

Adacta d.o.o.

Po izobrazbi sem sicer magistra elektroenergetike, a sem prelomni korak v smeri vodenja IT projektov naredila sredi devetdesetih, ko sem se kot zunanja sodelavka vključila v projekt lokalizacije operacijskega sistema Windows 95. Sodelovanje z WPGI je prispevalo k temu, da sem v okviru njihovih internih usposabljanj pridobila dobra praktična in teoretična znanja o vodenju projektov razvoja/lokalizacije programske opreme. Od takrat dalje sta vodenje in kontroling IT projektov moj glavni delovni fokus. V Adacti d.o.o. sem vodja projektne pisarne, kjer je ena od mojih nalog tudi razvoj in vzdrževanje interne projektne metodologije.