Ta spletna stran hrani piškotke, da bi vam zagotovili boljšo uporabniško izkušnjo in popolno funkcionalnost te strani.

Analitične piškotke uporabljamo s storitvijo Google Analytics, samo z vašo privolitvijo. Sprejemam Zavrnitev Več informacij
Arhiv predavanj

System Center Service Manager 2010 – Upravljanje z Incidenti

Service manager 2010 je najnovejši član Microsoftove System Center skupine produktov za upravljanje in nadzor. Service manager 2010 se fokusira v podporo procesom upravljanja IT okolij. V prvi različici so podprti procesi upravljanja s konfiguracijami, spremembami, incidenti in problemi. Upravljanje z incidenti je eden od ITIL procesov, ki se v podjetja uvaja med prvimi, saj lahko hitro izboljšamo percepcijo uporabnikov o delovanju IT. Z doslednim izvajanjem procesov upravljanja z incidenti in problemi pa lahko dolgoročno izboljšamo delovanje IT. V predavanju si bomo pogledali si bomo, kako lahko Service Manager 2010 olajša proces upravljanja z incidenti.

Tomaž Čebul

Svojo kariero na področju IT sem začel leta 1993 kot asistent in predavatelj za uporabniško programsko opremo na podjetju ISA.IT, tehnološki park IJS. Od leta 1997 sem bil kot sistemski inženir in predavatelj v podjetju Hermes Plus (sedaj S&T) odgovoren za Microsoftove tehnologije. Od leta 1999 se koč član skupine za storitve Slovenskega Microsofta, ukvarjam s tehnologijami za upravljanje in nadzor Microsoftovih okolij ter množični distribuciji standardne delovne postaje v enterprise okoljih. V tem času sem kot svetovalec skrbel za izvedbo številnih projektov distribucije ter upravljanja standardnih delovnih postaj, kot tudi upravljanje strežnikov. V zadnjem času pa se posvečam integraciji družine System Center produktov ter podpori procesom upravljanja s storitvami IT. Svoje znanje pa posredujem tudi udeležencem na tečajih za upravljanje in nadzor Microsoftovih okolij. Ker celovita rešitev za upravljanje in nadzor poleg tehnologije potrebuje tudi ustrezen proces, sem tehnološkemu znanju dodal tudi procesno znanje, ki sem ga je potrdil z ITIL Manager's certificate in IT Service Management.