Ta spletna stran hrani piškotke, da bi vam zagotovili boljšo uporabniško izkušnjo in popolno funkcionalnost te strani.

Analitične piškotke uporabljamo s storitvijo Google Analytics, samo z vašo privolitvijo. Sprejemam Zavrnitev Več informacij
Arhiv predavanj

Poslovni dan: Kateri poslovni modeli res delujejo v času nove gospodarske paradigme

Boštjan Ložar: V predavanju bom prikazal kaj je poslovni model, nato pa definiral kateri poslovni modeli so najprimernejši za slovenska podjetja, glede na trenutne slovenske in svetovne gospodarske razmere. Poudarek bo na praktičnih primerih uspešnih poslovnih modelov. Matjaž Čadež: Prikazati želim, da za dolgoročni uspeh Halcoma niso bili pomembni samo poslovni vidiki, temveč tudi organizacijski, razvojni, kadrovski in kulturni vidiki, ki jih Halcom iz leta v leto nadgrajuje. V predavanju bom orisal Halcomov pristop in se še posebej osredotočil na reorganizacijo, ki smo jo v letu 2010 izvedli v sodelovanju dr. Adizesa s ciljem omogočiti podjetju gladek prenos vodenja od starejše na mlajšo generacijo.

Boštjan Ložar

Boštjan Ložar , MBA je eden najvplivnejših strateških svetovalcev v Sloveniji. Napisal je preko 200 strokovnih člankov v priznanih slovenskih poslovnih revijah ter je stalni govornik na pomembnih poslovnih konferencah in srečanjih. Že od leta 1995 sistematično preučuje globalno konkurenčnost slovenskih podjetij. Vodil je več kot 100 svetovalnih projektov in strateških delavnic za uprave podjetij kot so Droga, Sava, Lesnina, Lumar, Engrotuš, Impol, Lek-Sandoz, Kolektor, Iskra Avtoelektrika, Petrol, Gorenje, Alples, Zavarovalnica Triglav, NLB, Kovinoplastika Lož, Tipro, Lumar, Trimo, Danfoss Trata, Allied Domecq,… Sodeloval je pri pripravi Bele knjige GZS za leto 2008, bil je član razvojne skupine za finančno-poslovno področje v okviru Sveta za konkurenčnost pri vladi RS in član strokovnega sveta za pripravo programskega proračuna 2010 in 2011. V letu 2009 je izdelal sistem priprave protikrizne strategije, ki vzporedno upošteva prestrukturiranje poslovnega modela, produktnih strategij in sistema vodenja, kratkoročne protikrizne ukrepe in dolgoročno sistematizacijo prebojnih inovacij.