Ta spletna stran hrani piškotke, da bi vam zagotovili boljšo uporabniško izkušnjo in popolno funkcionalnost te strani.

Analitične piškotke uporabljamo s storitvijo Google Analytics, samo z vašo privolitvijo. Sprejemam Zavrnitev Več informacij
Arhiv predavanj

Primeri iz prakse: Optimizacija poslovanja z ePeresom – Primer družbe Mobitel d.d.

Družba Mobitel d.d. je v letu 2008 identificirala možnosti optimizacije prodajnih procesov in procesov povezanih z urejanjem naročniških razmerij na osnovi vpeljave elektronskega poslovanja z naročniki. Dosedanji procesi, ki so temeljili na urejanju naročniških razmerij prek tiskanih pogodb in aneksov so nadomestile elektronske različice formalnih dokumentov, ki jih naročniki sklepajo na vseh prodajnih mestih. Predstavili vam bomo potek prehoda na popolno brezpapirno poslovanje s pomočjo rešitve ePero® , ki jo je skupaj z naročnikom vpeljala družba SETCCE v obstoječ naročniški sistem.

Aljoša Jerman Blažič

 

Davor Viličič

Mobitel d.d.