Ta spletna stran hrani piškotke, da bi vam zagotovili boljšo uporabniško izkušnjo in popolno funkcionalnost te strani.

Analitične piškotke uporabljamo s storitvijo Google Analytics, samo z vašo privolitvijo. Sprejemam Zavrnitev Več informacij
Arhiv predavanj

Vse kar ste si se želeli vedeti o CRM-ju pa si niste upali vprašati

Microsoft je konec preteklega leta lansiral operacijski sistem Windows 8 z uporabniškim vmesnikom za tablični računalnik. Vendar pa je Apple z iPad-om še vedno vodilni igralec na tem področju. Kaj to pomeni za uporabnike Microsoft Dynamics CRM 2011? Mobilnost in socilna omrežja so teme, o katerih se danes govori skoraj v vsakem članku dnevnega časopisja. Pogledali so bomo na praktičnem primeru, kako se to odraža na uporabnike CRM. Primer uporabe bo "mobilna pisarna". Vpreteklih letih se je mnogo govorilo o tem, da Microsft Dynamics CRM dojema kot aplikativno platformo za razvoj poslovnih aplikacij. Govorili smo o konceptu xRM. Vendar kaj to je? Kaj sodi v CRM in kaj ne? Primer iz prakse pa je potpora procesu izterjave s pomočjo Microsoft Dynamics CRM. Govorili bomo tudi o uporabi socialnih omrežij v povezavi s CRM in se ozrli v prihajajoče novosti.

Slavko Mislej

SRC d.o.o.

Slavko Mislej je zaposlen kot CRM svetovalec v podjetju SRC D.O.O. V svoji profesionalni karieri je več kot 9 let delal na prodročju prodaje v različnih prodajnih organizacijah, v zadnjih 5 letih pa večino svoje energije posveča informacijskim rešitvam CRM. Sodeloval je na nekaterih največjih CRM projektih v Sloveniji. Področja, ki ga v zadnjem času najbolj zanimajo so informacijska podpora mobilni prodajni sili in podpora procesu izterjave zapadlih terjatev.  

Ines Vlahović

MICROSOFT d.o.o., Ljubljana

Ines Vlahović je zaposlena v oddelku Microsoft Services podjetja Microsoft kot svetovalka za področje upravljanja odnosov s strankami in rešitev za informacijske delavce. Leta 1995 je diplomirala na Fakulteti za elektrotehniko in računalništvo. Prvo znanje in izkušnje  pridobivala kot podpora uporabnikom in skrbnica omrežja v državni upravi, kasneje pa sodelovala na projektih medpodjetniškega poslovanja (B2B), uvedbe sistemov ERP in podpore standardom ISO. Zadnjih 7 let se ukvarja izključno s projekti upravljanja odnosov s strankami na Microsoft Dynamics CRM platformi.