Ta spletna stran hrani piškotke, da bi vam zagotovili boljšo uporabniško izkušnjo in popolno funkcionalnost te strani.

Analitične piškotke uporabljamo s storitvijo Google Analytics, samo z vašo privolitvijo. Sprejemam Zavrnitev Več informacij
Arhiv predavanj

Voditeljstvo za prihodnost

VODENJE V NOVI REALNOSTI: KAJ SMO SE NAUČILI O PRIHODNOSTI DELA V ZADNJIH 18 MESECIH // Barbara Domicelj, generalna direktorica, Microsoft Slovenija Lanskoletni prehod na delo na domu ni spremenil samo tega, kje delamo, ampak je zahteval tudi nove načine vodenja in preobrazbo celotne izkušnje za zaposlene. Spremenil je organizacijsko kulturo, skrb za varnost pri delu ter kako privabljamo nove in ohranjamo obstoječe talente. Pri delavcih po vsem svetu je spodbudil ponoven razmislek o njihovem osebnem odnosu do dela: ne samo, kako, kdaj in kje delajo, ampak tudi zakaj. Vzpostavlja se nov odnos med delodajalci in zaposlenimi, nova družbena pogodba. PRIHODNOST VODENJA S TEHNOLOGIJAMI IN KOMPETENCAMI // Rok Pirnat, direktor B2 BI d.o.o. Digitalizacija omogoča eksponentno rast produktivnosti, vendar je za to treba razmišljati drugače, prenoviti poslovne modele, informatizirati in nato avtomatizirati procese. Za vse našteto so potrebni vizija, drznost, investicije in precej novega znanja. V realnosti pa glavnina gospodarstva temelji na tradicionalnih poslovnih modelih s postopnim inoviranjem uporabniške izkušnje in digitalizacije procesov. S kakšnimi orodji in vzvodi voditi proces nenehne transformacije? VODENJE NA DALJAVO IN VIRTUALNO SODELOVANJE // Gernot Hofstetter, Managing Director, NFON GmBH // Niko Mijatovic, Senior Channel Manager CEE, NFON GmbH Tudi če se nazaj v pisarno po koroni vračate postopoma, ta korak ne bo lahek. Zato morajo podjetja za prilagodljivo delovno mesto prepoznati naslednje: Oblikovanje jasnih strategij in vlaganje v zaupanja vredne digitalne rešitve, ki zagotavljajo, da so zaposleni med seboj hkrati povezani v mrežo in zaščiteni. Podjetja potrebujejo pionirsko pisarniško tehnologijo, da se lahko spopadejo z delovno obremenitvijo doma in v pisarni. Odvisna so od sistemov, ki omogočajo prilagodljivo in premišljeno vrnitev na delovno mesto – brez ogrožanja produktivnosti, angažiranosti ali skladnosti. To je še posebej pomembno za finance in računovodstvo. VODENJE IMPLEMENTACIJ S STALIŠČA KLJUČNIH IN KONČNIH UPORABNIKOV // dr. Vita Godec, Lenis farmacevtika V majhnih podjetjih brez internega strokovnjaka za informacijsko tehnologijo je stopnja digitalizacije in avtomatizacije pogosto povezana z znanjem zaposlenih in željo vodstva, da se na tem področju kaj naredi. Interni vodja projekta implementacije večje informacijske rešitve, kot je ERP ali orodje za poslovno analitiko, je tako pogosto razpet med prič

Barbara Domicelj

Microsoft d.o.o.

Barbara Domicelj, generalna direktorica Microsofta Slovenija, je svojo kariero v Microsoftu začela z uspešnim vodenjem oddelka za telefonsko prodajo (telesales). Pot jo je nato prek oddelka za srednje velika podjetja vodila na področje prodaje za javno upravo, kjer je kot vodja prodaje soustvarjala strateške Microsoftove projekte v Sloveniji in zgradila pomembna partnerstva v javnem sektorju. Kot direktorica za področje velikih strank in partnerjev za Slovenijo in Albanijo je bila odgovorna za oblikovanje in vodenje raznolikih ekip, ki so presegale načrtovane rezultate. Preden je prevzela vodenje slovenske podružnice Microsofta, je vodila področje prodaje za velika podjetja v celotni Microsoftovi regiji Adriatic. Domiceljeva je po izobrazbi univerzitetna diplomirana ekonomistka, svoje znanje pa je dopolnjevala še na poslovnih šolah INSEAD – The Business School for the World in Wharton School (University of Pennsylvania). Kot odlična poznavalka za upravljanje in preobrazbo poslovne kulture deluje v Združenju Manager in Ameriški gospodarski zbornici v Sloveniji (AmCham Slovenija). Ceni iskrenost, odgovornost in timsko delo ter verjame, da nam lahko s pravim pristopom tehnologija vrne čas, nas naredi varnejše in bolj zdrave ter navdihne našo ustvarjalnost.  

Vita Godec

Lenis farmacevtika d.o.o.

 

Rok Pirnat

B2-BI d.o.o.

Rok Pirnat (MCSA BI reporting) je skozi projekte in izobraževanja spoznal več 100 podjetij, vseh velikosti. Zelo dobro pozna aktualne tehnološke, organizacijske in procesne izzive gospodarstva. V zadnjem obdobju se je specializiral za proizvodnja podjetja, katerim pomaga snovati pametne tovarne.  

Vladimir Arshinov

SIJ - slovenska industrija jekla, d.d.

 

Niko Mijatovic

NFON GmbH

 

Gernot Hofstetter

NFON GmbH

 

Tomaž Berločnik

Združenje Manager

Univerzitetni diplomirani inženir strojništva in magister ekonomskih znanosti, ki je svoje šolanje zaključil na Ekonomski fakulteti Univerze v Ljubljani. Poslovno pot je začel že v času študija na Fakulteti za strojništvo, kjer je s prijatelji ustanovil prvo podjetje. Po končanem študiju je karierno pot nadaljeval kot projektni vodja za sanacijo podjetij v Skladu RS za razvoj. Leta 1998 se je pridružil poslovodski ekipi, ki je delovala v podjetju Donit Tesnit d.d., zadnja leta je bil tudi predsednik uprave te družbe. Pozneje je postal predsednik uprave družbe Istrabenz d.d., enega največjih slovenskih holdingov, ki je pod sabo združeval kar 73 podjetji na področjih prehrane, naložb, turizma in energije. Bil je član nadzornih svetov podjetij Elan, Slovenske železnice, Telekom Slovenije in Petrol. Leta 2011 je bil imenovan za predsednika uprave družbe Petrol, kar je ostal do leta 2019. Poslužuje se reka: »Kar lahko storiš danes, ne odlašaj na jutri«, zaradi česar je tako uspešen in lahko hkrati opravlja številne funkcije. Je član UO Združenja Manager, predsednik košarkarskega kluba Petrol Olimpija in predsednik nadzornega sveta Geoplin d.o.o. Ljubljana ter član Združenja nadzornikov Slovenije. Za svoje uspešno delo je prejel tudi nagrado Primus, ter nagrado Manager leta 2019. Danes je član vodstva podjetja Avant Car