Ta spletna stran hrani piškotke, da bi vam zagotovili boljšo uporabniško izkušnjo in popolno funkcionalnost te strani.

Analitične piškotke uporabljamo s storitvijo Google Analytics, samo z vašo privolitvijo. Sprejemam Zavrnitev Več informacij

sreda, 01. september 2021

Delovno mesto prihodnosti: Kaj lahko pričakujete, ko se vrnete v pisarno? | NFON

Telefonija v oblaku utira pot oblikovanju prihodnosti poslovne komunikacije. Več o najpomembnejših izzivih in dejavnikih, ki bodo vplivali na delovno mesto prihodnosti, in o tem, kako lahko te ukrepe prilagodite svojemu podjetju, preberite v naslednjem članku.

Kako bodo nove tehnologije vplivale na prihodnost dela?
Kaj organizacije potrebujejo glede na delovno mesto prihodnosti?
Pet načinov, kako tehnologija spreminja način dela na delovnem mestu
Na kakšen način je lahko vaše podjetje fleksibilno in prilagodljivo?

Tudi če se nazaj v pisarno po koroni vračate postopoma, ta korak ne bo lahek. Za to morajo podjetja za prilagodljivo delovno mesto prepoznati naslednje:

Oblikovanje jasnih strategij in vlaganje v zaupanja vredne digitalne rešitve, ki zagotavljajo, da so vaši zaposleni med seboj hkrati povezani v mrežo in zaščiteni. Podjetja potrebujejo pionirsko pisarniško tehnologijo, da se lahko spopadejo z delovno obremenitvijo doma in v pisarni. Podjetja so odvisna od sistemov, ki omogočajo prilagodljivo in premišljeno vrnitev na delovno mesto - brez ogrožanja produktivnosti, angažiranosti ali skladnosti. To je še posebej pomembno za finance in računovodstvo.

 

Štirje načini, kako tehnologija spreminja način dela na delovnem mestu

Da podjetja s pravo pisarniško opremo in strategijo vlagajo v delovno mesto prihodnosti, je že danes treba upoštevati nekaj ključnih dejavnikov:

  • Natančno analizirajte, na kakšen način namerava organizacija komunicirati

Ko so po svetu še delali izza pisarniške mize, je bil odgovor na to vprašanje pogosto preprost telefonski sistem PBX, po možnosti kombiniran z mobilnimi napravami in občasnim dostopom do aplikacij v oblaku.Zdaj, ko lahko vsak dela od koder koli, tradicionalne komunikacijske rešitve niso več dovolj agilne in prilagodljive.

Potrebujete enoten sistem, platformo, ekosistem. To poenostavlja sodelovanje med zaposlenimi in strankami, kar z vseh vidikov predstavlja dodano vrednost,  in podjetju zagotavlja komunikacijo, ki je vedno na voljo. Razmislite o vlaganju v platformo Cloudya, ki zagotavlja povezano telefonijo za agilno, decentralizirano delovno silo po vsem svetu.

  • Vlagajte v pravo pisarniško strojno opremo

Povezljivost med ljudmi, kraji in projekti je bistvena za oblikovanje delovnega mesta prihodnosti. Za povezavo potrebujete pravo strojno opremo, ki zagotavlja, da je pisarniška oprema brezhibno povezana v omrežje in deluje.

Če želite izkoristiti komunikacijske rešitve v oblaku, kot je Cloudya, potrebujete strojno rešitev, ki po kvaliteti ustreza zahtevam in ne izboljša zgolj vaših delovnih rezultatov, ampak vaše podjetje tudi pripravi na prihodnost. Nato lahko kadar koli in kjer koli delate in optimalno izkoristite funkcionalnost svojih digitalnih končnih naprav.

  • Osredotočanje na produktivnost in razvoj talentov

Vse težje je najti in obdržati usposobljene zaposlene, zlasti na trgu ponudnikov, kjer so zahtevane kvalifikacije na globalni ravni. Podjetja s področja financ in računovodstva še posebej težko najdejo ustrezno kvalificirane sodelavce. Z inteligentnimi in dostopnimi platformami za sodelovanje in komunikacijo lahko tako kadar koli pridobivate in z njimi delate.

Pisarna prihodnosti odpira vrata prilagodljivim načinom dela in zagotavlja, da imajo zaposleni dostop do orodij, s katerimi lahko dosežejo zahtevano produktivnost. Produktivna delovna sila, zlasti v negotovih časih z omejeno preglednostjo delovne sile, je boleča točka za mnoge vodstvene delavce, ki jo je treba obravnavati.

Implementirajte sisteme za pomoč zaposlenim pri pravilnem opravljanju dela; vlagajte v orodja, ki so enostavna za uporabo in so kadarkoli na voljo ter zaposlenim ponudite usposabljanja, ki jih potrebujejo za učinkovito uporabo teh tehnologij. Telefonski sistem v oblaku Cloudya izpolnjuje vse potrebe podjetja po celovitih orodjih za povezljivost, sodelovanje in angažiranost v enem samem izdelku, ki je enostaven za uporabo.

  • Skupna prioriteta

Tako kot je geografsko razpršena in na delovno mesto nevezana delovna sila z navzkrižnih funkcijskih področij v delovnem svetu prihodnosti sprejeta kot nova normala, morajo biti tudi orodja za sodelovanje prednostna naloga. Ne gre le za vlaganje v platforme ali sisteme v oblaku, ki omogočajo sinhrono in asinhrono sodelovanje, temveč tudi vlaganje v digitalne končne naprave in telefonske platforme, ki so zasnovane tako, da se spopadajo s pritiskom in kompleksnostjo heterogene delovne sile.

Na kakšen način je lahko vaše podjetje fleksibilno in prilagodljivo?

Cloudya, vodilna komunikacijska rešitev NFON v oblaku, je bila razvita za mreženje zaposlenih in njihovo večjo produktivnost - ne glede na to, kje so in katere naprave uporabljajo. Ena številka, en poštni predal - ta preprosta in enostavno dostopna rešitev vam omogoča produktivnost, kjer koli že ste. Rešitev je enostavna za uporabo, fleksibilna in prilagodljiva ter prestavi podjetje tja, kjer so zaposleni. Na ta način so organizacija in njeni zaposleni dobro pripravljeni, tudi če se zgodi nepričakovano.

Z zaupanja vredno in zanesljivo komunikacijsko platformo bo vaše podjetje tudi leta 2021 dobro opremljeno za varno poslovanje.

Da lahko vaše podjetje v celoti izkoristi svoj potencial v svetu, za katerega so značilne agilne spremembe in nenehno spreminjajoče se zahteve na delovnem mestu, vam za trajno vzpostavitev agilnosti pomaga tehnologija - tako strojna kot tudi programska oprema.

Bi radi izkusili delovanje Cloudya podjetja NFON in zagotovili agilnost svojega podjetja?

Potem se veselimo srečanja na letošnji konferenci NT!

Za več informacij nam pišite na e-naslov info@ntk.si ter se nam pridružite na naših družbenih medijih Facebook, Instagram, Twitter, YouTube in LinkedIn.