Ta spletna stran hrani piškotke, da bi vam zagotovili boljšo uporabniško izkušnjo in popolno funkcionalnost te strani.

Analitične piškotke uporabljamo s storitvijo Google Analytics, samo z vašo privolitvijo. Sprejemam Zavrnitev Več informacij

torek, 24. avgust 2021

Digitalne rešitve v novi covid-19 realnosti | Inovatio

Kako si lahko olajšamo in učinkoviteje obvladujemo vse ukrepe v današnji covid realnosti? Sodobna tehnologija se je tudi tukaj izkazala za nepogrešljivo orodje pri poslovanju v novi realnosti.

Pandemija je tista, ki je spremenila svet tako ali drugače. Covid-19 nas je prisilil, da stopimo v novo realnost. Realnost na vseh področjih. V čisto preprostih življenjskih situacijah, predvsem pa je natopila popolnoma nova realnost na delovnih mestih. Novi postopki in način dela, ki so sicer že nekaj časa čakali ob strani, so zdaj s svetlobno hitrostjo postali del vsakdana. Brez zadržkov lahko rečemo, da tudi, ko bo pandemija za nami, nebo nikoli več enako. Najbrž se bo življenje vrnilo v neke normalne tirnice, a zavedati se moramo, bo covid-19 povzročil trajne premike v gospodarstvu, podjetništvu in ostalih področjih.

Ljudje po vsem svetu so se tako nenadoma morali prilagoditi novim načinom dela. Ti pa so od podjetij zahtevali hiter tehnološki napredek. Medtem, ko virus v nekaterih delih sveta miruje, se na drugem koncu spopadajo z novim valom. Zato se podjetja trudijo, da so delovna mesta v trendu z inovativno tehnologijo.

Digitalne rešitve pa so tiste, ki imajo bistveno vlogo pri prilagajanju podjetij na koronavirusno krizo.

Ko je svet preplavila pandemija, je bilo veliko ljudi prisiljenih začeti delati od doma. Po prilagoditvi temu novemu načinu dela je nedavna raziskava pokazala, da je 70% vprašanih pozitivno ocenilo nadaljevanje dela od doma dva ali tri dni na teden, tudi po pandemiji.

Pretekli podatki pravtako kažejo, da narašča število pogodb o zaposlitvi s prilagodljivim delovnim časom. Ta trend naj bi se še povečal po pandemiji.

Če so podjetja pred pandemijo težila k skupnim delovnim prostorom,  znotraj katerih je imel vsak posameznik zagotovljeno svoje/individualno delovno mesto, je nova realnost to vsekakor postavila na glavo. Večina ljudi je delala od doma, kjer niso imeli fizičnega stika s sodelavci in poslovnimi partnerji. Sodelovanje je zahvaljujoč sodobnim tehnologijam postalo fleksibilnejše in enostavnejše.

Ko pa v pisarno ponovno začne prihajati več ljudi ob različnih urah dneva in ob različnih dneh v tednu, morajo delodajalci vlagati v digitalno infrastrukturo, ki jim bo omogočila podporo hibridni delovni sili.

Prva rešitev za tak sistem so vsekakor InSign - Zasloni s termometrom in prepoznavo obraza.

Ob preverjanju temperature in zaznavanju obraza ima ta sistem vse-v-enem tudi avtomatizirano funkcionalnost prijave in odjave. Z 99,7-odstotno natančnostjo identifikacije se lahko ta rešitev uporablja tudi kot sistem za prijavo/odjavo na delo. Omogoča vam, da ustvarite seznam pravic vstopa različnim uporabnikom in snemanje vseh vstopov v zgradbo. Zaposleni lahko prihajajo in odhajajo, ne da bi jim receptor ročno sledil. To izboljšuje počutje zaposlenih, saj lahko svobodno delajo, kakor jim najbolj ustreza, hkrati pa prihranijo dragocene človeške vire. Poleg odčitavanja telesne temperature lahko sistem tudi preveri, ali ima uporabnik masko, če je to zahteva za vstop v vašo zgradbo. Pravtako pa, ko uporabnikova odčitana temperatura preseže določeno temperaturo, aktivira vizualni in zvočni alarm, ki uporabnika opozori, da ima vročino. Tak sistem tako v uporabniki vzbuja dodaten občutek varnosti na delovnem mestu.

Drugo področje, na katerem lahko digitalne rešitve olajšajo hibridno delo, je upravljanje delovnih prostorov. Povpraševanju po teh prostorih je težko slediti, še posebej, če ljudje delajo v različnih krajih ali ob različnih urah. Zasloni za rezervacije sejnih sob, kot so InSign - zasloni na dotik s sistemom Android POS PCAP, lahko izboljšajo komunikacijo, da se izognejo dvojni rezervaciji istega prostora.

V preteklem letu so večino osebnih sestankov zamenjali video klici na daljavo. Kot rezultat, so se ljudje navadili, da lahko s klikom gumba počnejo stvari, kot je skupna raba zaslona. Ko se fizična srečanja nadaljujejo, študije prihodnjih trendov napovedujejo večje povpraševanje po tehnoloških rešitvah, ki tovrstno sodelovanje prenašajo v resnični svet.

Tak primer je funkcija Screen Share (Skupna raba zaslona), ki je vključena v vsak interaktivni zaslon SmartBoard. Tako je sodelovanje med sestanki še enostavnejše. Vgrajena iQ tehnologija z Android računalnikom povezuje naprave, vsebino predavanja in programsko opremo za ustvarjanje vrhunske poslovne izkušnje. V kombinaciji z videokonferenčnim sistemom Yealink UVC40 zagotavlja vsem udeležencem sestanka izkušnjo iz oči v oči. Hkrati lahko spremljajo, kaj sogovornik prikazuje na zaslonu, vidijo njegovo sliko in slišijo njegov glas – od koderkoli na svetu.

Ne glede na to, kdaj bo za nas nastopil čas brez pandemije, ni mogoče zanikati, da so trenutne razmere ljudem resnično odprle oči. Slaba higiena lahko vodi do prenosa bolezni. To bo vodilo k nadaljnjemu izvajanju navad, sprejetih zaradi COVID-a v prihodnjih letih. Na primer pri uporabi razkužila za roke. Dejansko je nedavna raziskava The Bradley Corporation razkrila, da 88% ljudi verjame, da bodo po pandemiji v veliki meri vzdrževali povišano higieno rok.

Delodajalci so tako odgovorni za zagotavljanje dobrega počutja tako osebja kot strank. Da se v delovnem okolju vsi počutijo varne poskrbi InSign - Zaslon za oglaševanje z razkužilom, na katerem lahko ob higieni uporabniku podamo še sporočilo z navodili ali ga izkoristimo za kakšno marketinško sporočilo.

Povzamemo lahko, da so tehnološki trendi povezani z obvladovanjem covid situacije vsekakor pomemben faktor vsakega delovnega mesta ali boljše rečeno podjetja.

Najnovejši tehnološki trendi se na nek način med seboj povezujejo. Vsak posebej pa nekaterim predstavlja izziv, predvsem v sprejemanju dejstva, da sta digitalna prihodnost in avtomatizacija neizogibni. Potreba po prilagodljivosti bo tako vedno večja.

Za več informacij nam pišite na e-naslov info@ntk.si ter se nam pridružite na naših družbenih medijih Facebook, Instagram, Twitter, YouTube in LinkedIn.