četrtek, 05. april 2018

PRO.svetovanje ǀ Vse svetovalne in izobraževalne storitve na enem mestu

Nove tehnologije, nove rešitve in storitve, novi poslovni modeli in oblike organizacij, kompleksnost in prepletenost različnih tehnoloških okolij – vse to v današnjem času prinaša nove izzive tako naročnikom, kot tudi ponudnikom storitev. Ustvarjanje obojestranskih vrednosti in koristi zahteva celovit in usklajen pristop.

Storitve z dodano vrednostjo

Z ustrezno kombinacijo ljudi, procesov in tehnologij lahko dosežemo, da so storitve varne in učinkovite ter služijo svojemu namenu. Odvisno od poslovnih ciljev naših naročnikov in vrste storitev je namen lahko upravljanje rizikov, razpoložljivosti, neprekinjenosti ali varnosti zagotavljanja storitev – vse z namenom ustvarjanja dodane vrednosti za poslovanje.

Kaj torej loči dobre od slabih ponudnikov? Kako naj stranke ob tako pestri izbiri in ob taki raznolikosti IT podjetij izberejo pravega ponudnika? S kom lahko stranke dosegajo največje poslovne koristi?

Dodano vrednost predstavljajo koristi za naše stranke in te neredko opredeljujemo v kontekstu želja strank ter njihovih percepcij. Ravno zato je prepričanje, da je uspešno upravljanje storitev v domeni IT, je napačno.

Uspešen ponudnik storitev mora najprej razumeti poslovne potrebe svojih naročnikov, mora izkazovati kompetentnost in skladnost z dobrimi praksami, ki veljajo za posamezna področja delovanja. To mora izkazovati tako na ravni organizacije, kot tudi osebja.

V podjetjih Unistar PRO in PRO.Astec zato že nekaj let intenzivno stremimo k vzpostavljanju moderne organizacije, ki bi bila hkrati varna, a vseeno agilna. Ki bi imela jasno vzpostavljene procese, a bi bila vseeno fleksibilna. Kjer zunanja podoba podjetja ne bi več temeljila na občutkih in govoricah, pač pa na jasnih in preverljivih merilih.Danes sta obe podjetji na trgu prepoznani kot vodilna ponudnika na področjih upravljanja storitev in podpore uporabnikom, načrtovanja, implementiranja in zagotavljanja operativnosti informacijskih rešitev, upravljanja informacijske varnosti in skladnosti, upravljanja neprekinjenosti poslovanja in delovanja IT storitev, upravljanja IT storitev ter zagotavljanja kvalitete, bodisi v obliki vodenja in nadzora projektov, bodisi v obliki aktivnosti ocene in izboljševanja procesov naših naročnikov.

Navedeno utemeljujemo s certifikatoma ISO 9000 in ISO 27000, ki ju nenehno uspešno obnavljamo in z jasno vzpostavljenimi ITIL podpornimi procesi, preko katerih upravljamo več kot 230 dogovorov in 48.000 zadovoljnih končnih uporabnikov. Ti nam preko prenovljene in sodobne enotne vstopne točke letno sporočajo okrog 150.000 različnih zahtev in dogodkov. Njihovo sledenje in učinkovito upravljanje zagotavljamo preko raznovrstnih aktivnosti, ki jih izvajajo naši visoko kvalificirani in usposobljeni zaposleni na različnih ravneh izvajanja podpore. Pri tem v središče našega delovanja postavljamo stranko in njeno poslovanje, t. i. mehka znanja in komunikacijske veščine in nenehno spremljanje zadovoljstva naših naročnikov.

Nekatere stranke in storitve, na primer zunanje izvajanje poslovnih procesov zahtevajo posebno obravnavo, povečano stopnjo zaupanja in varnosti. V tem oziru sta posebne pozornosti deležna Unistarjev podatkovni center, kjer gostimo in izvajamo različne storitve v oblaku ter specifične storitve javne uprave. Oboje terja izvajanje aktivnosti, ki potekajo v popolni skladnosti z dobrimi praksami zagotavljanja informacijske varnosti in skladnosti in neprekinjenosti delovanja storitev v kontekstu poslovnih procesov naših naročnikov. Neredko to vključuje tudi ustrezne ukrepe na ravni fizične varnosti in dostopov ali oblikovanje ločenega upravnega območja za izvajanje specifičnih storitev. 

Vlaganje v znanje naših zaposlenih ne vidimo zgolj kot potrebo, pač pa tudi kot priložnost. Izkušnje naših zaposlenih usmerjamo v svetovalne in izobraževalne storitve, ki jih ponujamo pod znamkama PRO.svetovanje in PRO.akademija. 

PRO.svetovanje predstavlja širok nabor raznovrstnih svetovalnih storitev, ki našim strankam omogočajo celovit, konsistenten in skladen okvir najboljših praks za njihovo poslovanje. Z njimi izvajamo vrsto različnih aktivnosti in procesov s katerim podpiramo visoko kvaliteten pristop do doseganja poslovne učinkovitosti in povečevanja zmogljivosti naših strank.

PRO.akademija je celovit odgovor na potrebe in zahteve naših strank po izobraževanju, certificiranju in svetovanju, saj na enem mestu ponujamo več kot 120 različnih izobraževanj, 5 različnih možnosti certificiranja ter široko izbiro domačih in tujih strokovnih svetovalcev. Današnje poslovanje se spreminja hitro in odvija v zelo konkurenčnem okolju, zato organizacije za svoj uspeh nujno potrebujejo visoko usposobljene zaposlene. Naše storitve so usmerjene k podpori naših strank za doseganje teh ciljev. Ponujamo širok nabor storitev in programov, ki v popolnosti ustrezajo vaši poslovnim ciljem in strategiji.

Izobraževanje osebja strank igra pomembno vlogo pri privzemanju najboljših praks. Osebje strank mora osvojiti znanja, veščine in kompetence za lastništvo projekta ali programa. Kadar naše stranke to želijo, storitve svetovanja lahko dopolnimo z izobraževalnimi storitvami in na ta način pomagamo pri prenosu znanja in aktivnosti na naše stranke.

Na letošnji NTK konferenci bomo predstavili oba glavna področja, ki jih s storitvami svetovanja in izobraževanja nagovarjamo: IT in poslovno svetovanje.

Na področju poslovnega svetovanja bo Rony Plevnik predstavil globalne trende na področju zagotavljanja operativnosti storitev in podpore uporabnikov v kontekstu zadnjih sprememb na področju IKT.



V sklopu IT svetovanja pa bomo tokrat posebno pozornost posvetili zaščiti Windows okolij pred hekerskimi napadi. Robert Bergles in Miha Jozelj bosta podrobneje predstavila, zakaj se zaščita informacijskega sistema vedno začne z varovanjem žičnega in brezžičnega omrežja ter kako zavarovati aktivno omrežno opremo in aktivni imenik skladno z dobrimi praksami.



Podjetje: Unistar PRO

V podjetju Unistar LC d.o.o. stalno rast poslovanja dosegamo prav na račun zadovoljstva strank z našimi rešitvami in storitvami, saj vemo, da je zadovoljna stranka naša najboljša reklama. V poslovnih okoljih strank poskrbimo za učinkovito implementacijo sodobnih tehnologij, njihovo povezovanje z organizacijo dela in vodenja podjetja ter za strokovno usposabljanje zaposlenih za delo z naprednimi rešitvami. Strankam torej ne nudimo zgolj posameznih izdelkov, temveč predvsem celovito znanje njihove rabe in ustrezno integracijo v poslovna okolja.

Za več informacij nam pišite na e-naslov info@ntk.si ter se nam pridružite na naših družbenih medijih Facebook in Twitter.