petek, 18. maj 2018

TELEKOM SLOVENIJE | Najboljši IT strokovnjaki nastajajo v Izobraževalnem centru Telekoma Slovenije

Izziv mnogih podjetij je najti in obdržati perspektiven kader, ki se po Gaussovi krivulji uvršča med 20 % najboljših. Uporabniki danes so drugačni kot pred petimi ali desetimi leti. So še bolj povezani, odzivni in aktivni.

Konvergenca naprav in storitev prinaša novo uporabniško izkušnjo in spreminja okolje, v katerem delujemo. Tako danes na IKT-področju govorimo o štirih ključnih trendih: internet stvari, velike podatkovne baze (big data), mobilnost in družbena omrežja, ki radikalno spreminjajo naš vsakdanjik. Danes komuniciramo drugače kot smo še pred nekaj leti, svoje delo opravljamo z različnih lokacij, s prijatelji in znanci si izmenjujemo aktualne dogodke tudi prek družbenih omrežij, posle sklepamo drugače, kakor so jih naši starši. Doba 4. industrijske revolucije za razliko od prejšnjih, ne spreminja samo, kaj delamo, temveč spreminja tudi nas same.

Telekom Slovenije deluje v panogi, za katero so značilne hitre spremembe, razvoj in tehnološki napredek. Pri tem podjetje ne želi biti le del sprememb, temveč želi spremembe in trende soustvarjati skupaj s svojimi uporabniki, katerim zagotavlja najnaprednejše storitve in rešitve. 

Razvoj in napredek sta pomembna tudi na področju izobraževanja, zato podjetje nenehno vlaga v razvoj lastnega Izobraževalnega centra, saj menijo, da so le drznost, drugačnost, inovativnost in vedno nova znanja zagotovilo prihodnosti. 

Ne moreš biti samo sledilec trendov, moraš jih tudi soustvarjati!

Z razvojem tehnologije se spreminjajo tudi izobraževanja, ki postajajo vedno bolj interaktivna. Internet nam ponuja izjemno bazo znanja, kar pa ni zagotovilo, da bo najboljši kader pridobil specifična znanja s katerim zadostijo pričakovanjem digitalizacije in vertikalizacije podjetij. 

Strokovnjaki o Izobraževalnem centru Telekoma Slovenije pravijo, da so matrična vertikalna izobraževanja z vključevanjem ljudi v soustvarjanje vizije vložek v najboljše ekipe. IT-strokovnjaki so deležni celovitega izobraževanja različnih vsebinskih sklopov in partnerjev na enem mestu. Zato se radi vračajo. 

Izobraževalni center daje skrb evropske dobre prakse specifik slovenskih podjetij.

Podjetja povprašujejo po velikih podatkovnih bazah, poslovni analitiki, hibridnih oblakih, iščejo arhitekturna znanja in si želijo ustvariti izjemne »oblačne« (cloud) strokovnjake. Skozi pogovore s svojimi partnerji, sistemskimi integratorji in naročniki je podjetje intenzivno spoznalo potrebe po celovitih IKT-rešitvah za posamezne gospodarske panoge, kar je tudi prvina Izobraževalnega centra Telekoma Slovenije. Prav na tem področju imajo v Telekomu Slovenije temelje odlično pripravljene, saj izobraževalni center združuje delavnice in izobraževanja proizvajalcev programske in tudi strojne opreme.

Lego robotika otrokom pomaga razvijati njihove kreativne, socialne in izrazne spretnosti 


Pri razvoju znanj, ki jih bomo kot družba potrebovali v prihodnosti, je pomembno, da razmišljamo tudi o najmlajših. Tako prvi izobraževalni center s priznanim proizvajalcem Lego za najmlajše pripravljajo tečaje robotike, ki temeljijo na učenju skozi igro in ki že peto leto zapored potekajo med šolskimi počitnicami. S sestavljanjem in programiranjem Lego modelov otrokom pomagajo razvijati njihove kreativne, socialne in izrazne spretnosti, prav tako pa jih spodbujajo, da širijo splošno znanje in razumevanje sveta okoli sebe.

Najboljša investicija je investicija v znanje. 

Včasih vam že zelo preprost nasvet lahko prihrani več ur časa. Inovativne rešitve s področja IKT-storitev so v gospodarstvu izjemnega pomena za ohranjanje konkurenčnosti. Zato je za razvoj posameznika ključno povezovanje znanja ter pridobivanje relevantnih poslovnih izkušenj s podobnih poslovnih okolij. Vsa ta znanja skrbno pripravljajo priznanji predavatelji, ki delujejo globalno, svoje znanje pa dokazujejo tudi s pridobljenimi certifikati.  

Še več zanimivih vsebin, ki vam bodo v času vse hitrejšega tehnološkega napredka omogočile nova znanja in s tem večjo konkurenčnost, je na voljo na spletni strani www.telekom.si/poslovni/izobrazevalni-center/izobrazevalni-centerprvi uradni izobraževalni center v Sloveniji na področju informacijsko-komunikacijskih tehnologij. 


Zakaj na izobraževanje v prvi uradni Izobraževalni center Telekoma Slovenije s področja IKT-tehnologij?

• Izobraževanja po meri
• Osebni pristop
• Vrhunsko usposobljeni strokovnjaki
Certificirani predavatelji
• Sodobno opremljene učilnice
• Več kot 8.000 zadovoljnih slušateljev

V letu 2017 smo izvedli skupaj več kot 80 tehničnih izobraževanj v skupnem trajanju 346 izobraževalnih dni z več kot 700 slušatelji.

Za več informacij nam pišite na e-naslov info@ntk.si ter se nam pridružite na naših družbenih medijih Facebook in Twitter.