sreda, 16. maj 2018

Konica Minolta | Spar Slovenija z orodjem K2 digitalizira procese in povečuje produktivnost

V podjetju Spar Slovenija d.o.o. so želeli izboljšati podporne procese, ki potekajo v zaledju (back office). Kot rešitev so želeli vpeljati enostavno platformo, preko katere bi lahko svoje procese v oddelkih digitalizirali (vhodni računi in dokumentacija, naročilnice, potni nalogi, dopusti, naročanje osnovnih sredstev,...) in povezali sisteme, kot so SAP, AD, Office 365 in druge.

Izziv podjetja 

Podjetja kot takega ni potrebno posebej predstavljati, saj je eno najbolj prepoznavnih blagovnih znamk v prodaji izdelkov široke potrošnje v Sloveniji in Evropi. Kot tako, Spar Slovenija vedno stremi k izboljšavam na vseh področjih delovanja, vse z namenom izboljšati storitve za svoje kupce. Eno od področji, kjer so ugotovili, da je še kar nekaj prostora za izboljšave so bili podporni procesi, ki potekajo v zaledju (back office). Želeli so enostavno platformo, preko katere bi lahko svoje procese v oddelkih digitalizirali (vhodni računi in dokumentacija, naročilnice, potni nalogi, dopusti, naročanje osnovnih sredstev,...) in povezali sisteme, kot so SAP, AD, Office 365 in druge.

Andrej Rajh, vodja oddelka organizacije: "Za Konico Minolto Slovenija in rešitev K2 smo se odločili predvsem zato, ker je K2 globalna rešitev, ki omogoča kreiranje procesov s strani naših poslovnih uporabnikov in ne s strani ITja. Poleg tega se K2 enostavno povezuje z našimi obstoječimi sistemi v podjetju. Vse to nam poleg zmanjšanja stroškov upravljanja poslovnih procesov in časovne komponente, prinaša tudi potrebno fleksibilnost in odzivnost."

Prednosti nove rešitve 

S pomočjo podjetja Konica Minolta Slovenija so rešitev našli v rešitvi "K2 Blackpearl" in "Abbyy Flexi Capture for Invoices". 

Andrej Rajh: "S pomočjo Konice Minolte Slovenija in rešitve K2 smo našim zaposlenim omogočili prihranek časa in transparentnost nad procesom (točno vedo kdo mora narediti kaj), razbremenili pa smo tudi upravo, saj je potrjevanje zahtevkov preprosto; potrjujejo jih lahko tudi preko mobilne aplikacije, ali z odgovorom na e-pošto. Hkrati smo izračunali, da bomo z digitalizacijo procesa vhodne dokumentacije in računov ustvarili letni prihranek v višini 25.000 delovnih ur.“

Prednosti, ki jih prinaša rešitev rešitvi "K2 Blackpearl" in "Abbyy Flexi Capture for Invoices":
• prihranek časa 25.000 delovnih ur,
• hitrejše potrjevanje in likvidacija faktur,
• prihranek časa pri razvoju novih aplikacij,
• hitra prilagoditev obrazcev in delovnih tokov glede na spreminjajoče se delovne potrebe.

Za več informacij nam pišite na e-naslov info@ntk.si ter se nam pridružite na naših družbenih medijih Facebook in Twitter.