Ta spletna stran hrani piškotke, da bi vam zagotovili boljšo uporabniško izkušnjo in popolno funkcionalnost te strani.

Analitične piškotke uporabljamo s storitvijo Google Analytics, samo z vašo privolitvijo. Sprejemam Zavrnitev Več informacij

četrtek, 06. april 2017

Span d.o.o. Ljubljana | Kako je Sensilab povečal prodajo s CRM?

Sensilab je z vpeljavo sistema Microsoft Dynamics CRM dvignil učinkovitost klicnega centra za 100 % in za 150 % povečal število zaposlenih. Množica novih, natančnih in preglednih podatkov jim omogoča enostavno poslovno odločanje, kar je bilo v prejšnjem stanju oteženo.

Prenesite študijo primera in preberite, kako. 

Za uspešno vzpostavitev sistema CRM je zaslužno podjetje Span d.o.o. Zase pravijo, da so digitalne rešitve njihova strast, le v komunikaciji ostajajo analogni in zvesti tradiciji toplih človeških odnosov. Vabimo vas, da se prijavite na njihove spletne novice in se oglasite pri njih na kavi, da preverite njihovo ponudbo: https://span.eu/sl/.

Podjetje je tudi eden od sponzorjev 22. Microsoft NT konference.

Za več informacij nam pišite na e-naslov info@ntk.si ter se nam pridružite na naših družbenih medijih Facebook, YouTube, Instagram in Twitter.