Ta spletna stran hrani piškotke, da bi vam zagotovili boljšo uporabniško izkušnjo in popolno funkcionalnost te strani.

Analitične piškotke uporabljamo s storitvijo Google Analytics, samo z vašo privolitvijo. Sprejemam Zavrnitev Več informacij

NTK Blog

sreda, 03. april 2019

Lara Vodlan | Od glasbe do piva: uporabniška izkušnja v času umetne inteligence

Zadnjič sem se pogovarjala z dobrim prijateljem, resnim glasbenim navdušencem. Omenil mi je, da se je s težkim srcem dokončno znebil svoje res bogate zbirke zgoščenk: »Vinilne plošče sem pustil in jih bom poslušal in kupoval še naprej, CD-ji pa so po res dolgem času šli. Kolegi so se mi smejali, ko sem jim omenjal, da jih sploh še uporabljam. Tudi kupovanje glasbe v digitalnem formatu me je minilo. Glasbeni pretočni servisi so postali preveč priročni in cene preveč ugodne, da bi se mi še splačalo kupovati cele albume.« S presenečenjem je izpostavil, kako dobro ti ponudniki zadenejo njegov okus, mu ponudijo zanimive predloge in celo v grobem upoštevajo njegov urnik – v službenem času mu predlagajo bolj umirjene skladbe, v petek zvečer ali za konec tedna pa se ideje razživijo. Zdi se mi, da bi težko našla boljši primer, kako lahko uporaba umetne inteligence (AI) in naprednih algoritmov izjemno izboljša uporabniško izkušnjo (UX). In zakaj je to tako izjemno pomembno?

Preberi več

ponedeljek, 01. april 2019

Matej Kurent | Umetna inteligenca v finančni industriji: priložnost za podjetja in uporabnike

Na kaj najprej pomislite, ko kdo omeni finančno industrijo? Najverjetneje še vedno na bančništvo in banke, institucije z več stoletji tradicije, ki so bile dolgo pravzaprav sinonim za finančni svet. Bančne hiše v resnici še vedno predstavljajo temelj sodobnega finančnega sistema, vendar je na terenu še ogromno igralcev, ki so na finančno obzorje vstopili relativno pred kratkim, a hitro pridobivajo močan vpliv v finančni panogi. Na eni strani najdemo množico drznih start-up podjetij, na drugi tehnološke velikane, kot so Amazon, Apple, Google in Facebook, pa vzpone in padce kriptovalut in vedno bolj napredne tehnološke rešitve. Da bo mera polna in da boste prepričani, da živimo v verjetno najbolj finančno vznemirljivih časih v zgodovini, pa omenimo še umetno inteligenco (UI), ki vsak dan bolj kroji naš finančni vsakdan. Na kakšne načine?

Preberi več

ponedeljek, 25. marec 2019

Barbara Domicelj | Umetna inteligenca: strah je votel, okrog ga pa nič ni?

Najbrž za nikogar, ki vsaj malo pobliže spremlja svet sodobnih tehnologij, ne bo presenečenje, če povem, da smo v Microsoftu navdušeni nad priložnostmi, ki jih prinaša hiter razvoj umetne inteligence. Če obiščete naše spletne strani, naše dogodke … povsod jo postavljamo v središče ter intenzivno spodbujamo svoje stranke in partnerje, da se z njo pobližje spoznajo. Isto velja tudi za naše medijske nastope, saj je Microsoft danes nepogrešljiv sogovornik, ko se razpravlja o priložnostih, izzivih in pasteh umetne inteligence.

Preberi več

sreda, 06. marec 2019

Petra Wagner | Razočarani prodajniki in nezadovoljni marketinški strokovnjaki v digitalnem svetu

Avtomatizacija, velike količine podatkov z ustrezno uporabo analitike in nova znanja so ključni trije elementi za uspešno preoblikovanje prodaje in marketinga, ki naj podpirata organizacijo, ki postavlja kupca na prvo mesto (t. i. ''customer-first organizacija). Če kateri od teh treh elementov manjka ali ni izpopolnjen, je nekdo razočaran. In če pogledate okoli sebe, boste videli veliko skeptikov, nekaj razočaranih zaposlenih, peščico navdušencev in veliko vsesplošne frustriranosti, saj je disrupcija marketinško-prodajnega procesa na pohodu in še zdaleč ni pod nadzorom.

Preberi več

ponedeljek, 14. maj 2018

Tom PIT | Centralizirana informacijska infrastruktura

Poslovna okolja morajo, da bi zagotavljala stabilno učinkovitost, poslovne procese digitalizirati. Z digitalizacijo in kasneje digitalno transformacijo podjetja, predvsem v fazi tranzicije, dosegajo navidezno solidne rezultate, saj se digitalizacija oziroma modernizacija osnovnih in medorganizacijsko ponovljivih procesov odvija relativno hitro in vpeljevanje novih in novih vsebin se zdi enostavno.

Preberi več